"Mindenki azt hiszi, hogy a földi élet célja az, hogy teljesítsünk valami tervet. Senki sem kérdezi, hogy ez a terv az övé-e, vagy valaki más alkotta. Gyűjtik a tapasztalatokat, az emlékeket, a dolgokat, mások ötleteit, és többet gyűjtenek, mint amennyit elbírnak. És közben megfeledkeznek az álmukról."
/Paulo Coelho/

2014. május 30., péntek

Hurrá van kezem.

UPDATE: a képeket utólag tettem fel :)


Épp a vonaton ülök és utazok Zsuzsáék felé, a csuklóm helyrejött, bár hozzáteszem hulla fáradt vagyok és előre is bocs a félregépelésért. Azért írok most, mert most rengeteg bejegyzéssel elcsúsztam. Borzasztó sok minden történt megint, rengeteg új célkitűzés alakul és hát igen, ismét csak gazdagodtunk pár állattal.

Megérkezett Zsuzsáékhoz a baksi , ma fogom látni először, állítólag egy igazi dömper és gyönyörű. Attila belezúgott, szerinte idézem "a miénk a legszebb bak". Teljes neve még egyenlőre nincs, de az egyik neve Adamus lesz az hétszentség :P 

Update: Megérkezve rájöttem, hogy valóban kicsit még félénk, nem olyan kis ragacs mint a mi Rozink, na meg Gizink, úgy kellett elkapni egy kis átfogdosása. Erő van benne bőven, olyan erős mint egy jobb ló :D És igazi kis gyurma :) 

Házfalon vakarózás


Ól alapanyagon döglés, az nagyon megy neki

És megvolt a kötelező ideg összeroppanás is, a helyi kisebbség néhány tagja ugyanis úgy döntött kecskét szeretne lopni, ezért napokig odajártak, Roziékat ki akarták csalni , és figyelték a házat. Az ügyből rendőrségi bejelentés lett, járőrözést erősítettek ( többet nem tudtak tenni) - ha minden igaz most fogdában vannak, ugyanis feltörtek egy házat , rajtakapták őket, aztán jó tesók módjára késsel estek egymásnak, na azért is bevitték őket. Reméljük nem látjuk errefelé őket többé.

Update: Hárman voltak - Az egyiket, az idősebbet még Pesten elütötte egy autó EZEN a linken olvashatjátok a történetét is. A másikat fogdába vitték gyilkossági kísérlet miatt amit a testvére ellen követett el.. A harmadikról pedig kiderült, hogy körözés alatt áll, ugyanis otthonból szökött..tehát most keresik. ( Bevalljuk, nem gondoltuk volna, hogy az a védelem, ami a ház és a kert körül van, ennyire hatékonyan fog működni :P)  

Viszont pont a fentiek apropójából döntöttünk amellett, hogy akárhogy is, de sokkal hamarabb kell a segéderő, mint terveztük. Így kezdtünk el örökbe fogadható  komondor után nézelődni. Lett is, jelenleg viszont nem tudjuk szegénykémmel mi lesz, ugyanis beteg lett, és úgy néz ki igen komoly betegsége van :( Bízunk azért benne, hogy felépül. - A dolog érdekessége az, hogy Poldi betegsége pont akkor derült ki, amikor a három tolvaj jómadarunk elintézte saját magát. Nagyon bízom abban viszont, hogy helyrejön.

Zsuzsa időközben megkapta álmai munkahelyét, én jómagam is épp ilyenre várok, ha összejön Zsuzsáék mellé költözöm kibérelve a szomszédjukba található kis házikót..megspékelve egy jurtával, legalább is így terveztem. Na akkor indulna be igazán minden :)

Lett egy nyulunk, egy bak, akit örökbe fogadtunk, már csak egy lányt várunk mellé, van is kiszemelt szintén ajándék nyuszi formájában, de ahogy tudunk vásárolunk is neki, szerintem irigylése méltó élete lesz, főleg amilyen kifutón agyalok neki jelenleg :P




Pár napja nézelődtem a hirdetések között és Orpington kakast kínáltak ajándékba, hát elhoztuk őt is. Pontosabban a párom hozta el , meg a nyulat is egy nap. Említettem már hogy micsoda pasi a párom? Néha én érzem magam hülyén, hogy mikre nem képes , és hihetetlen hálás vagyok neki azért, amiért ennyi mindent megtesz, igazából a kakast azt bizony én akartam mert "nekem gömbkakas kell és kész, és kávézás közben magam mellé veszem és vakargatom ő meg majd dörgicsél mellé". Szóval ezért kell :D És lett, már akartam egy ideje :)

Gömbi az -egyenlőre - kis árva kakaska,de azért nem kell félteni :D

Update: Gömbi az Orpington kakas nagyon aranyos, igaz nem lehet egyelőre még csak úgy felvenni, de legalább nem fél annyira. Az egyetlen probléma vele, hogy Felhő a délceg itáliaink tyúk közelbe érve gyepálja, ezért két lehetőség van: több tyúk, hogy mindenkinek jusson bőven, vagy csere alap. Nagyon kis szimpatikus jószág, ezért nem szívesen adom ki, főleg amennyit gürcölt vele párom. Mondjuk Gömbit sem kell félteni, láttam mit művelnek a kecskeól takarásában bizonyos céda tikokkal :D



S a végére hagyom a legörültebb dolgot, amit valaha eddig kértem. Anyukám jön haza Írországból, amit már alig várok..régen láttuk sajnos egymást, mert úgy hozták a dolgok, hogy nem tudtunk találkozni, de most jön és jó sok időre:) Kértem tőle valamit: hozzon nekem tenyésztojásokat, lebeszéltem egy ottani tenyésztővel a dolgokat, Cayuga kacsa tojások érkeznek hamarosan 24 db , ebből 12 keverve az ottani házi kacsával, és már találtam olyan embert is aki segít kikeltetni nekünk :) Rájöttem hogy ez lesz az új hobbim: ajándékba tojást kérek. Holnap már úton lesznek, anyukám is és a tojások is.


Cayuga kacsa: Nagy, szép, finom és cuki is egyszerre.

Update: A keltetés is végre összejött, bérkeltetésbe holnap reggel már keltetőbe kerülnek a tojások, 30 nap és kiderül mennyire érte meg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése