"Mindenki azt hiszi, hogy a földi élet célja az, hogy teljesítsünk valami tervet. Senki sem kérdezi, hogy ez a terv az övé-e, vagy valaki más alkotta. Gyűjtik a tapasztalatokat, az emlékeket, a dolgokat, mások ötleteit, és többet gyűjtenek, mint amennyit elbírnak. És közben megfeledkeznek az álmukról."
/Paulo Coelho/

2014. december 9., kedd

Vietnámi malac nélkül sehova! Avagy hogyan lett két malacból 9? ( később meg több)



Már regéltem az olvasóknak arról, hogy a Vietnámi csüngőhasú egy csoda. Amióta beköltöztek Turulvölgye életébe, két csodajófej, aranyos okos és imádnivaló malaccsajra találtunk, akik gondosan karban tartják a telek gyomnövényeit, és mellette mindennap valami hihetetlen kedvességgel közelednek az ember felé, kivéve amikor etetés van, mert olyankor nincs kegyelem :P


Meséltem, hogy a két leányzó Áfonya és Bodza gyerkőcvárásban vannak. Már jó ideje csak nőttek és nőttek, főleg széltében és tegnapra virradóra örömmel jelenthetjük hogy megszülettek Áfonya gyerekei, méghozzá heten. Bodzára még várunk, ám hozzá kell tenni, hogy nem sokáig vélhetően, hiszen a vietnámi malac az fészeképítő állat. Mikor itt az idő hihetetlen mennyiségű ágat és szalmát képesek felhalmozni a kicsiknek. Az újonnan kialakított malac lakosztály is ennek lett mára központi helye. Nézzük hát a képes fotókat, Áfonyát immár hetedmagával :)

Egy tized Áfonya és az ő cukorborsói *-*



Napfényben úszó malackirálynő

Itt még durva félidőben volt :) 



S a mai nap szöveges hírei:

Bodzika még egyben van, viszont kora reggeltől fészket épített
nna
hordott be kb 2 ölnyi rőzsét
óóó
az ablakból néztem, ahogy a karámfalból tornázta ki az ágakat
behalás
utána meg csomószám hordta a szalmát
na gyorsan felöltöztem kimentem és talicskáztam oda nekik 4 halommal
nem adtatok neki egy kis kocsit?
hát majd elájultam, ezek olyan hálásak voltak ^^
:DDD
a talicskáról kezdte leszedni, aztán hagyta hogy ledobáljam, akkor behordta
Áfonya is csinálta utána már
a következő talicska orrát már csak megbökte és félreállt röfögve
mintha mondaná, hogy túrjad csak lefele
aztán elkezdték behordani lábbal, orral, én meg beljebb másztam és toltam nekik amerre hordták
na akkor is adták azt a cuki hangot ^^
tetszett nekik nagyon
hát ez halálos
most aztán boldogok, szoptat Áfonya, Bodza meg befeküdt a nagyobb ólba a kurvasok szalmára
a kecskéket át kellett vinnem, mert ki se akartak jönni a malaclakosztályból reggel
:D:D
úgyhogy kitakarítottam a helyüket, majd estére megrakom szárazzal, hogy ott is jól érezzék magukat
basszus akkor jól felhalmoztak oda mindent
egyáltalán kilátszik belőle a malac?
igen
nem mindig
de most az előbb szépen sorakoztak a mamacicin
nagyon élénk, erős mind a 7*.*
^^
de milyen jó anyukák
igen, nagyon
de már nagyon várom a Bodzafiakat is
gondolom még Bodza is figyel Áfonya gyerekeire ^^
jajjj
nem fogtok unatkozni
abszolut
a fészeképítést a picik körül kezdte
csak utána almozta be az ólat
mert a picik a két ól között vannak


Mondják is hogy borúra mindig derű jön :) Kecskelopás ide vagy oda, ez most mindent fényesebb meglátásba helyezett mindannyiunknál :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése